poniedziałek, 9 września 2013

Pure Calendula - YVES ROCHER



Ostatnio zużyłam krem Pure Calendula z Yves Rocher. Jest to krem regenerujący na dzień i na noc z wyciągiem z nagietka. 



Producent: Krem idealny dla kobiet, które poszukują naturalnego kosmetyku do twarzy o właściwościach przeciwstarzeniowych, w atrakcyjnej cenie. Krem jest dostosowany do pielęgnacji każdego typu skóry.
Działanie:
 · wygładza zmarszczki i bruzdy
· regeneruje, przywracając skórze miękkość i uczucie komfortu

Składniki:
 · wyciąg z nagietka z upraw ekologicznych
· woda z hamamelisu i olejek eteryczny z sezamu z ekologicznych upraw, olejek słonecznikowy, olejek z soi, olejek z rzepaku, olejek z pestek winogron, wyciąg z aphlo

 - nie zawiera składników pochodzenia zwierzęcego.

Cena: 31zł / 50ml



Mam cerę mieszaną z trądzikiem. Kupując krem liczyłam na cuda. Niestety nie nadaje się do mojej skóry. Krem nakładałam tylko na noc, ponieważ w dzień był dla mnie za ciężki i nie wchłaniał mi się. Rano jak wstawałam to miałam skórę bardzo tłustą, ale buzia wyglądała na zdrową, rozjaśnioną i zregenerowaną. Zmarszczek i bruzd mi nie wygładził. Konsystencja kremu bardzo fajna delikatna, zapach mi się podobał. Krem jest bardzo wydajny. 
Podsumowując to kremu już nie kupię, jest dla mnie za ciężki i mnie zapychał. Myślę, że dla osób z cerą normalną i suchą by się sprawdził. 

Dajcie znać czy używacie tego kremu i jak u Was się sprawdza. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz