środa, 2 października 2013

Kuferek i nie tylko


    Witajcie Kochani. Moje kosmetyki były w różnym miejscu, w różnych pojemnikach. Nie mam toaletki to malowanie było dosyć upierdliwe. Postanowiłam, że kupie sobie kuferek. Znalazłam, zamówiłam i do mnie dotarł. 

Tak się prezentuje zamknięty:


A tak w środku: 



     Kuferek zamówiłam na allegro. Jest dosyć dobrze wykonany. Na dole mamy miejsce na większe rzeczy. Przegródki po bokach można fajnie wykorzystać i porozkładać tematycznie produkty.   
    Brakowało mi również miejsca, gdzie będę mogła trzymać swoje pędzle. Poszperałam na allegro (znowu, ale tam najłatwiej mi kupować) i znalazłam nie za drogie etui wykonane z wysokiej jakości skóry ekologicznej. Ten sam sprzedawca miał pędzel do maseczek, a takiego mi potrzeba i jego również wzięłam zamówiłam. 
  

    Etui jest z firmy Lancrone. Ma miejsce na 9 sztuk pędzli. Kieszonki są różnej grubości. W te szersze wkładam sobie np. 2 pędzle o cieńszych trzonkach. Fajne jest też to, że ma we wnątrz klapkę chroniącą włosie. 



A tak wygląda pędzel do masek tej samej firmy co etui. 



Dajcie znać jak Wy przechowujecie swoje kosmetyki i pędzle.


Inez

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz