piątek, 31 stycznia 2014

Shiseido, The Skincare, Extra Gentle Cleansing Foam


Shiseido, The Skincare, Extra Gentle Cleansing Foam


   Witajcie. Dzisiaj przychodzę z postem pielęgnacyjnym. Jakiś czas temu dostałam w prezencie od znajomego Shiseido, THE SKINCARE, Extra Gentle Cleansing Foam. Oczywiście się ucieszyłam i chętnie wypróbowałam. Zużyłam całe i już mogę coś o tym produkcie napisać. Na początku opiszę co producent pisze, a później moja opinia. Kosmetyk o którym mowa wygląda tak:




   Shiseido, THE SKINCARE, Extra Gentle Cleansing Foam to gęsta, kremowa i delikatna pianka oczyszczająca do twarzy. Doskonale usuwa pozostałości makijażu oraz inne zanieczyszczenia pozostawiając skórę miękką, idealnie nawilżoną, gładką i przygotowaną do kolejnych kroków pielęgnacyjnych.  Produkt cechuję się bogatą zawartością piany, która ma zapach nut zielonych oraz kwiatowych. Odblokowuje pory, pozostawiając skórę elastyczną i pełną życia. Polecany dla wszystkich typów cery. Do używania rano i wieczorem.
Stosowanie:
- Wyciśnij niewielką ilość pianki oczyszczającej, dodaj odrobinę wody i rozetrzyj w dłoniach do uzyskania gęstej piany.
- Delikatnymi kolistymi ruchami wmasuj pianę w skórę twarzy. Spłucz obficie wodą.
- Uwagi: unikaj bezpośredniego kontaktu z oczami. W przypadku dostania się pianki do oczu, natychmiast spłucz obficie wodą.
- Sugerowana ilość produktu do jednorazowej aplikacji  1 – 1,5 ml.

Skład: WATER, GLYCERIN, MYRISTIC ACID, STEARIC ACID, PEG-32, PEG-6, LAURIC ACID, POLYETHYLENE, POTASSIUM HYDROXIDE, SORBITOL, GLYCERYL STEARATE SE, PEG-60 GLYCERYL ISOSTEARATE, SODIUM METHYL COCOYL TAURATE, BEESWAX, COCAMIDOPROPYL BETAINE, FRAGRANCE (PARFUM), DISODIUM EDTA, CITRONELLOL, LINALOOL, TREHALOSE, SODIUM BENZOATE, TOCOPHEROL.

Cena: ok 100 zł / 125ml



Moja opinia: Opakowanie jest w formie tubki. Końcówkę pianki ciężko jest wydobyć. Osobiście wole opakowania z pompką. Produkt faktycznie dobrze oczyszcza buzie, skóra jest miękka, gładka i promienista. Używając go regularnie pory były mniej widoczne. Konsystencja jest kremowa i ja nie zauważyłam żadnej piany (ale mogę być specyficznym przypadkiem). Zapach jest bardzo delikatny i mnie nie drażnił. 

Czy kupię ponownie? Uważam, że jest dobra, ale sama nie kupię. Znam inne kosmetyki do zmywania makijażu z twarzy tak samo dobrych, ale dużo tańszych. To nie znaczy, że jakbym dostała ją w prezencie od kogoś to bym się nie ucieszyła :) Jak macie pieniądze i nie szkoda Wam to oczywiście polecam.

Dajcie znać w komentarzach czy używaliście? Jak się u Was sprawdziła?

                                           Inez







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz