środa, 5 lutego 2014

Placenta Placo

     Witajcie. Od dłuższego czasu wypadały mi bardzo włosy. Jakiś czas temu zamówiłam ampułki przeciw wypadaniu włosów. A mowa tutaj o:



Opis producenta:

Ekstrakt z łożysk (placenty) pomaga pobudzić cebulki włosów do wzrostu i dąży do przywrócenia równowagi biochemicznej, dzięki związkom Prowitaminy B, pokrzywy i kolagenu. Substancji czynnej, reprezentowana przez aktywną substancja (placenty) sprawia że włosy stają się naturalnie miękkie, elastyczne i łatwo się rozczesują już po pierwszym zastosowaniu. Paco lotion Placenta działa leczniczo na kruche i słabe włosów, jak również włosy, które mają tendencję do łamania i wypadania Regeneruje strukturę włosów, nadając im objętość i połysk

Sposób użycia: Na umyte i osuszone lub wilgotne włosy nanieść całą zawartość ampułki , następnie energicznie wmasować okrężnymi ruchami, aż produkt całkowicie się wchłonie. Nie spłukiwać.


Skład: Aqua, Urtica Dioica Extract, Glycerin, Capsicum Frutescens Extract, Panthenol, Cetrimonium Chloride, Propylene Glycol, Hydrolyzed Placental Protein, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Sodium Sulfite, CI 19140, CI 16255, CI 42051

Cena: ok 27 zł
Pojemność: 12 x 10 ml



Moja opinia: W opakowaniu mamy 12 ampułek po 10 ml. Ampułki są szklane i jak dla mnie upierdliwe. Ciężko się je otwiera (łamie) i trzeba uważać, żeby się nie skaleczyć. Oddzielałam pasma włosów i nakładałam płyn, następnie wcierałam we włosy. Włosy wyglądały ładnie, ampułki ich nie obciążały. Używałam co dwa dni jedną ampułkę. Po skończonym opakowaniu zrobiłam ok 2 tyg przerwy. Po tym czasie wziełam się za drugie opakowanie. Zapachu żadnego nie czułam. 
Włosy mi dalej wypadają, ale w dużo mniejszej ilości. Teraz myślę czy kupić je ponownie, czy spróbować czegoś innego. Od dermatologa dostałam receptę na Loxon. Czytałam różne opinie o tym i trochę boje się ich używać.


Dajcie znać czy używaliście ampułek Placenta Placo? Czy się u Was sprawdziły? Czy macie jakieś doświadczenia z Loxon?

                                   Inez

3 komentarze:

  1. Miałam - jest rewelacyjny! Mi ren preparat uratował moje pociążowe wypadanie włosów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko ja miałam z innej firmy i kosztowały 130zł. Więc nie wiem czy rzeczywiście to ten sam produkt.
    Oto recenzja http://arkanaurody.blogspot.com/2014/01/stan-moich-wosow-po-kuracji-ampukami.html

    P.S. Wyłącz weryfikację obrazkową.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamówiłam szampon i odżywkę, która podobno zapobiega wypadaniu włosów. Jak się nie sprawdzi to wypróbuję Twoje ampułki :)
      Weryfikację już wyłączyłam :)

      Usuń