poniedziałek, 3 marca 2014

Bransoletki hand made - zakupy


    Witajcie :) Dzisiaj przychodzę z postem zakupowym, ale nie będą to kosmetyki. Mam bransoletki srebrne, złote, ale brakowało mi typu hand made. Znalazłam stronę kolczykarnia.pl (dajcie znać czy znacie) poszperałam i wybrałam 3 bransoletki, zakładkę do książki i  dostałam mały gratis od firmy :)
Oto moje zamówienie: 


Pierwsza bransoletka jest biało czarna typu Shamballa. Takie kolory będą mi do wszystkiego pasować i są modne.


Cena: 19,70 zł

Kolejna bransoletka, która wpadła mi w oko jest prosta, delikatna, ładnie się prezentuje i była tania :) Do wszystkiego pasuje. Jestem z niej bardzo zadowolona. Kolor popielaty.

Cena: 9,80 zł

Zamawiając tą bransoletkę myślałam bardziej o lecie, wakacjach nad morzem. Jest ona sznurkowa w stylu marynarskim. Podoba mi się kolorystycznie. Urzekły mnie (rozbawiły)  dołączone do niej charmsy: ster i łódka.

Cena: 18,50 zł

Czytam trochę książek i używanie karteczek jako zakładki było upierdliwe. Podnosząc książkę wypadały. Na stronie zauważyłam, że jest możliwość kupienia zakładki to z niej skorzystałam :) Ta z różą mi najbardziej się spodobała. Jest długa (12,5cm), ładnie i elegancko wygląda.

Cena: 20,90 zł

Otwierając kopertę z zawartością zdziwiłam się, ponieważ dostałam w gratisie zawieszkę do telefonu. Ja nie używam, dam ją córce. Jest delikatna i dziewczęca.


Długość bransoletek można zmienić, wystarczy zgłosić. Zamówienie doszło bardzo szybko (2 dni). Bransoletki, zakładka do książki i zawieszka do telefonu są dobrze wykonane, ładnie wyglądają. Sklep polecam :) klik

Napiszcie czy lubicie takie bransoletki? Czy zamawiałyście w tym sklepie? 

         Inez

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz