piątek, 25 kwietnia 2014

Effaclar Duo - La Roche-Posay


  Witajcie :) Dzisiaj przychodzę z recenzją produktu, którego już pewnie dobrze znacie. Potrzebowałam kremu, który uratuje mi moją cerę, ponieważ wyglądała już źle. Po przeczytaniu wielu opinii zdecydowałam się kupić Effaclar Duo - La Roche-Posay. Mając nadzieję, że mi pomoże. 

Opis producenta:
Effaclar Duo z wodą termalną z La Roche-Posay. Krem zwalczający uporczywe niedoskonałości o podwójnym działaniu. Redukuje uporczywe niedoskonałości. Odblokowuje pory. Testowany na skórze z tendencją do trądziku. Bez parabenów. 
Wskazania: Skóra trądzikowa, uporczywe niedoskonałości. 
Effaclar Duo jest kompletną pielęgnacją do skóry trądzikowej, zawierającą 4 składniki aktywne, aby skutecznie działać na:
Uporczywe niedoskonałości: Piroktonian Olaminy o działaniu antybakteryjnym, aby przeciwdziałać niedoskonałościom. Niacynamid i woda termalna o działaniu łagodzącym.
Zatkane pory: LHA (Lipohydroksykwas) oraz kwas Linolowy, aby odblokować pory i eliminować martwe komórki odpowiedzialne za ich zatykanie.
Rezultaty:  Niedoskonałosci są zredukowane, pory odblokowane. Powierzchnia skóry jest wygładzona, nadmiar sebum i błyszczenie zmniejszone.
Konsystencja: Nietłusty, matujący i odświeżający żel - krem. Doskonała baza pod makijaż. Nie powoduje powstawania zaskórników. 
Sposób użycia: Nakładać rano i/lub wieczorem na całą twarz po oczyszczeniu żelem Effaclar.
Tubka ma mały otwór, ale mi zawsze i tak sporo wylatywało kremu. 
Cena: ok 48 zł / 40 ml
Moja opinia:
Mogłabym opisać to jednym zdaniem: w większości się zgadzam z producentem :) Nie będzie tak prosto i dodam coś od siebie. Na początku stosowania kremu nie widziałam poprawy. Zaczęło mi się pojawiać więcej niedoskonałości. Nie poddałam się i po ok 2 tyg. moja cera zaczęła wyglądać lepiej. Z dnia na dzień cera była ładniejsza, pryszcze znikały i nie wyskakiwały nowe. Osoby bliskie nawet mówiły, że mam ładniejszą buzie (a to już coś :)) Krem jest bardzo wydajny. Na początku stosowałam go rano i wieczorem, później raz dziennie. Mała ilością posmarowałam całą twarz i szyję. Zapach jest lekko wyczuwalny, ale dla mnie nie drażniący. Muszę i chcę sie zgodzić z producentem, cera jest gładsza, mniej pryszczy, mniejsze świecenie i sebum, idealny dla mnie pod makijaż. Jedyne co mi nie zniknęło, to zaskórniki. Ale to jest pikuś, przy tym co było. W tym momencie krem stuosuje w "nagłych" przypadkach. Wiem, że teraz jest ulepszona wersja tego produktu i mam nadzieję, że działa równie dobrze albo i lepiej. Podsumowując: POLECAM


Dajcie znać czy używaliście, czy się u Was sprawdził? Co myślicie o nowej wersji?

Inez


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz