wtorek, 8 kwietnia 2014

Peeling do paznokci i skórek - Yves Rocher


   Witajcie :) Dzisiaj przychodzę z postem o pielęgnacji paznokci. Robiąc zamówienie w Yves Rocher zaciekawił mnie peeling do paznokci i skórek. Nie miałam takiego produktu to sobie zamówiłam, a co :)


Opis producenta:
Peeling do paznokci i skórek to kosmetyk pielęgnacyjny do paznokci, którego formuła wzbogacona w mleczko migdałowe, w połączeniu z masażem, wyraźnie poprawia wygląd płytki paznokciowej i okolicy paznokcia. Kosmetyk ściera zanieczyszczenia i poleruje powierzchnię płytki paznokcia, nadając jej jaśniejszy i gładszy wygląd, oraz zmiękcza i nawilża skórki wokół paznokcia, ułatwiając ich odsuwanie za pomocą patyczka i nadając wypielęgnowany wygląd. Preparat wyposażony jest w aplikator-szpatułkę, który ułatwia nabranie odpowiedniej ilości kosmetyku i rozprowadzenie i może być wykorzystany do odsuwania skórek wokół paznokci.
Działanie:
oczyszcza i wygładza płytkę paznokcia · nawilża i zmiękcza skórki wokół paznokcia
Składniki:
 · mleczko migdałowe - właściwości nawilżające
· olejek morelowy, złuszczające cząsteczki z proszku z pestek moreli, wyciąg z bambusa, woda z hamamelisu bio

Sposób użycia:
Krem wzmacniający do paznokci stosuj minimum 2 razy w tygodniu, najlepiej przed spaniem. Nałóż niewielką ilość kremu na każdy paznokieć i delikatnie wmasuj. Nie zmywaj. Bezpośrednio po zastosowaniu kremu, nie planuj malowania paznokci.
 źródło http://www.yves-rocher.pl/makijaz/manicure/peeling_do_paznokci_i_skorek





 Cena 28 zł / 5,5 ml

Moja opinia:
Opakowanie jest szklane, w buteleczce jak lakier do paznokci. Do nakładania jest szpatułka (wolałabym pędzelek). Mam pół buteleczki i ciężko  wybiera mi się z niej produkt. Konsystencja raczej gęsta. Mała ilość wystarcza mi na posmarowanie wszystkich paznokci. Produkt jest wydajny. Peeling dla mnie pachnie bardzo ładnie i delikatnie. Stosuję go na noc, przed snem, tak jak zaleca producent. Rano skórki mam nawilżone i miękkie. Paznokcie wyglądają ładnie: są jasne, gładkie. Wyglądają zdrowo. Moja płytka paznokcia była zawsze w stanie ogólnym dobrym. Nie wiem jakby się sprawdził na paznokciach nierównych itp. Minusem jest cena, jak dla mnie trochę za wysoka. 
Dla osób, które mają małe skórki  i paznokcie wysuszone, szare to peeling POLECAM. 

Dajcie znać czy używaliście? Czy poprawił Wam wygląd paznokci i skórek.

Inez

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz