poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Suddenly Madame Glamour


   Witajcie :) Na wielu blogach jakiś czas temu było "głośno" o perfumach z Lidla. Byłam na zakupach i podeszłam do półek kosmetycznych. Zauważyłam, że na półce stoją perfumy Suddenly, Madame Glamour. O nich dzisiaj będzie mowa :) 


Dużo osób pisze, że zapach podobny jest do perfum Chanel - Coco Mademoiselle. Na ten temat nie mogę się wypowiedzieć, ponieważ nie mialam z nimi styczności (a szkoda :))


Opakowanie perfum jest ładne, przyjemne dla oka. Kartonik jest koloru biało-złotego. 




 Cena 17 zł / 50 ml

Flakonik  perfum jest przezroczysty, delikatny, kobiecy. Zapach spodobał się mojemu mężowi, dzieciom i oczywiście mi. Utrzymuje się na mnie cały dzień. Komin i kurtka pachnie parę dni. Zapach nadaje się na okres jesienno - zimowy lub na wieczory. Dla mnie na co dzień jest za mocny.  
Perfumy Suddenly, Madame Glamour POLECAM. Uważam, że za cenę 17 zł warto je wypróbować. 

 Dajcie znać czy macie i czy Wam również przypadły perfumy do gustu?

Inez

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz