środa, 30 kwietnia 2014

Sun Kissed, Matt bronzing powder - MIYO


   Witajcie :) Szukałam długo brązera, który nie będzie miał drobinek. Nie będzie robił plam, będzie wyglądał naturalnie i nie będzie za ciemny. Przeglądając sklep internetowy topdrogeria.pl  znalazłam puder brązujący z firmy MIYO. Opis mnie zaciekawił, ale cena zastanowiła, ponieważ jest tani. Pomyślałam: tanie i dobre? Zamówiłam z ciekawości.

Przepraszam, za jakość zdjęcia.

Opis producenta:
Perfekcyjnie podkreśla kolor skóry.
Idealny do modelowania konturu twarzy - matowy, nie zawiera żadnych drobinek.
Gwarantuje perfekcyjny wygląd i jedwabiste wykończenie makijażu.
Odcień brązera jest neutralny - nie zawiera pomarańczowych i czerwonych tonów, doskonale pasuje do każdej karnacji.

SKŁADNIKI: Talc, Mica, Zinc Stearate, Isopropyl Myristate, Dimethylimidazolidinone rice starch, Lanolin Oil, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Alumina, Glycerin, Methylparaben, Propylparaben, Parfum, Alpha-Isomethyl Ionone, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, Linalool, +/- [CI 77891, CI 77491, CI 77492, CI 77499]




Cena: 9,90 zł / 10 g

 
Moja opinia:
Opakowanie poręczne, ładne. Minus mały, że nie ma lusterka :) Zaskoczył mnie zapach, pięknie pachnie. Produkt nie posiada żadnych drobinek (co mnie cieszy). Kolor delikatny, można sobie dozować, nie robi plam (a mistrzynią makijażu nie jestem). Daje skóry lekko muśniętej słońcem. Nakładanie jego to sama przyjemność. Długo utrzymuje się na buzi. Jest bardzo wydajny. Plusem jest cena, za jaką można kupić ten puder brązujący. Myślę, że spisze się u wszystkich bladych dziewczyn. POLECAM

Używaliście tego pudru brązującego? Jak się u Was sprawdził?

Inez

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz