czwartek, 17 kwietnia 2014

Supernatural Mineral Foundation - JOKO


   Witajcie :) Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją podkładu, którego ostatnio używam. Szukałam podkładu ze średnim kryciem, który wyrówna mi koloryt skóry i nie będzie robił efektu maski. Zamówiłam sobie podkład Supernatural Mineral Foundation z JOKO. 

Opis producenta:
Mineralny podkład oparty na formule sproszkowanego szafiru. Lekko kryjący, kremowy podkład tuszuje drobne niedoskonałości i ujednolica koloryt cery. Posiada właściwości łagodzące oraz chroniące skórę przed niekorzystnymi zjawiskami atmosferycznymi, takimi jak zimny wiatr, czy palące słońce. Składniki zostały wzbogacone o kompleks pięciu alg oraz witaminy A, E, F, co sprawia, że cera jest zrelaksowana i zachowuje naturalny wygląd. idealny do każdego typu skóry.

Podkład jest w szklanej, przezroczystej i  przyjemnej dla oka buteleczce. Widzimy ile podkładu nam zostało, dla mnie jest to zaleta. Minus buteleczki to, że jest ciężki i jak upadnie to może się potłuc. Mój numer podkładu to J119 New natural.

Pompka dołączona do podkładu dozuje nam odpowiednią ilość jaką nakładamy na buzię. U mnie działa bez zarzutu.
Cena: ok 35 zł / 30 ml


Moja opinia:
Produkt bardzo łatwo, szybko i bez problemu rozprowadzam na twarzy. Nie robi mi smug, nie roluje się. Uważam, że jego krycie jest średnie, ale ładnie wyrównuje koloryt skóry i drobne niedoskonałości oczywiście mi przykrywa. Nie tworzy "maski" na twarzy, tylko daje naturalny wygląd. Jest wydajny, długo utrzymuje się na twarzy. Nie wysusza skóry. Jednym słowem POLECAM.

Napiszcie czy znacie ten podkład? Czy używaliście i czy tak jak mi się sprawdza? 

Inez

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz