niedziela, 27 kwietnia 2014

Szafirowy peeling przeciwzmarszczkowy - Yoskine


   Witajcie :) Każdy teoretycznie wie, że powinniśmy robić sobie peelingi. Sami w domu lub u kosmetyczki. Tylko, że często nam się nie chce, albo zapominamy. Ja staram się peelingować buzie 2 razy w tygodniu. Cera wygląda lepiej. Dzisiaj post, o jednym z moich ulubionych peelingów do twarzy. Mowa będzie o szafirowym peelingu przeciwzmarszczkowym z firmy Yoskine.


Opis producenta:
Przeciwzmarszczkowy peeling ze sproszkowanym Szafirem, Duo-Kwasem hialuronowym (HMW+LMW) i Sebumatrix. Do cery normalnej i mieszanej.
Idealny do mikrodermabrazji skóry. Posiada rewelacyjne właściwości polerowania skóry poprzez powierzchniowe ścieranie martwych komórek naskórka. Dzięki temu znakomicie oczyszcza i zmniejsza rozszerzone pory, a także widocznie wygładza strukturę naskórka. Ponadto pobudza samoregulację komórek, co sprawia, że cera zyskuje zdrowy koloryt i świeży, młodzieńczy wygląd. Dodatkowo preparat wygładza zmarszczki i intensywnie nawilża skórę. Redukuje wydzielanie sebum, pozostawiając efekt matowej cery.
Stosowanie: Raz w tygodniu nałożyć peeling na zwilżoną skórę twarzy, szyi, ramion  i dekoltu. Omijając okolice oczu, delikatnie masować okrężnymi ruchami przez 1-2 minuty, po czym zmyć preparat.


Cena:  ok 26 zł  / 75 ml


Moja opinia:
Opakowanie bardzo mi się podoba, jest eleganckie. Podczas robienia peelingu czuję się jak w salonie kosmetycznym, ponieważ zapach produktu jest nieziemski. Stosuję kosmetyk tak jak zaleca producent, częstsze stosowanie by mnie podrażniło. Jak widzę, że nie potrzebuje takiego mocnego peelingu, to używam co 2 tydzień. Po systematycznym stosowaniu peelingu, moja skóra jest gładsza, jaśniejsza, pory znikają. Cera jest nawilżona i miła w dotyku (na początku chodziłam po domu i się miziałam po buzi - tak wiem, to jest chore :)). Co do skuteczności wygładzania zmarszczek, to nie zauważyłam poprawy. Produkt jest bardzo wydajny. POLECAM.

Używaliście tego peelingu? Jak się u Was sprawdzał?


Inez

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz