poniedziałek, 19 maja 2014

Panoramic Lashes Shine & Volume Mascara - Wibo


   Witajcie :) Na promocjach w Rossmannie 49%, kupiłam sobie 3 tusze do rzęs. Jednym z nich jest Panoramic Lashes Shine & Volume Mascara z firmy Wibo. 



Formuła tuszu wzbogacona jest w otręby ryżu i pantenol oraz składniki stymulujące wzrost rzęs i zapobiegające ich wypadaniu.
Regularna cena to 12,69 zł. Ja zapłaciłam 6,22 zł za 11g produktu.



Szczotka jest bardzo duża, jak dla mnie za duża. Jest prosta, na końcu zwęża się, abo dotrzeć do rzęs w kąciku oka.


Otwór pojemnika na tusz jest bardzo duży (szczota musi jakoś wejść i wyjść :)) przez co nabierało mi się za dużo produktu i nierównomiernie rozkładał się na włoskach. 


Tusz nie podrażnił mi oczu (nosze soczewki kontaktowe) i to już jest plus. Zapach nie drażnił mnie i jest ledwo wyczuwalny. Produkt jest trwały. Rzęsy pogrubia, wydłuża i daje efekt sztucznych rzęs, alee trzeba się trochę pomęczyć. Tusz skleja rzęsy, robił mi grudki, brudziła mi się powieka przy malowaniu. Nie zauważyłam porostu rzęs i zmniejszenia ich wypadania. Wiem, że są osoby u których tusz się sprawdził, ja NIE POLECAM. Nie oznacza, że jest beznadziejny, ponieważ jak pokombinujemy to rzęsy w końcu wyglądają dobrze. Tylko po co się męczyć? Ja już nie kupię go ponownie.


Dajcie znać czy używałyście? Jak się u Was sprawdza?

Inez

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz