wtorek, 17 czerwca 2014

Maska uspokajająca - Ziaja PRO


   Witajcie :) Dołączyłam do akcji maseczkowy tydzień, z blogiem Kosmetyki Pani Domu . Akcja polega na tym, że posty pojawiające się w tym tygodniu, będą tylko o maseczkach. Dzisiaj chciałam przedstawić Wam pierwszą maseczkę, którą bardzo lubię. 

Opis producenta:
Opis działania: 
- wyraźnie wzmacnia naturalną barierę ochronna naskórka,
- działa uspokajająco, łagodzi podrażnienia i zmniejsza skłonność do ich powstawania
Substancje aktywne:
- alantoina
- alga brunatna bogata w oligoelementy, proteiny, polisacharydy
- olej bawełniany
- substancja chłodząca
- witamina E, prowitamina B5 (D-panthenol)
Stosowanie:
Nanieść grubą warstwę maski na skórę twarzy, szyi i dekoltu. Pozostawić na około 10 - 15 minut.


Cena: ok: 25 zł / 250 ml

Moja opinia:
Maseczka znajduje się w dużym, plastykowym opakowaniu, jest wydajna. Konsystencja produktu jest kremowa, bardzo przyjemnie się ją nakłada, nie spływa z buzi. Zmywanie również nie stanowi żadnego problemu, ponieważ część kosmetyku się wchłania. Po użyciu maseczki moja cera jest nawilżona, rozświetlona, promienna. Nie szczypie mnie w twarz, nie powstają nowe niedoskonałości, nie podrażnia skóry. Przyjemnie chłodzi buzie, łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia. Maseczka ma delikatny i bardzo ładny zapach. POLECAM



Czy używaliście tej maseczki i czy się u Was sprawdza?

Inez

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz