wtorek, 10 czerwca 2014

Moi ulubieńcy wśród lakierów na lato 2014 :)


   Witajcie :) Dawno mnie nie było, ponieważ dużo się dzieje dobrego jak i złego. Dzisiaj usiadłam i postanowiłam, że post się ukaże (nie dam się). Zbliża się wielkimi krokami latooo, postanowiłam pokazać Wam jakie kolory lakierów, będę w tym sezonie nosić na paznokciach. Zapraszam :)


Pokażę z bliska każdy z nich, zaczynając od lewej strony.

Colour Chic, Limited Edition - nr 11, zdjęcie niestety nie oddaje koloru lakieru, który jest śliczny. Lakier posiada cienki pędzelek. dwie warstwy wystarczają na wydobycie koloru i pokrycie równomierne paznokcia.
Ladycode by Bell, Full Colour - Pojemność lakieru 8g, cena ok 5zł, pędzelek również cienki. Niestety nie znalazłam nazwy ani numeru. Kolor piękny. Rozbielona mięta (zdjęcie nie oddaje tego).

Wibo, Summer Extreme Nails - Pojemność lakieru 8,5 ml. 
Astor, Fashion Studio - Pojemność 6 ml. Nr 153.
Manhattan - Pojemność 7 ml, nr 6. Ten kolor jest w ciemniejszej tonacji ale przy opalonej skórze bardzo ładnie wygląda.
Lakiery na zdjęciu wyglądaja prawie identycznie, ale na żywo  naprawdę się różnią:)

Manhattan, Lotus Efect, Nail Polish, longlasting - Pojemność 11 ml. Nr 51L.
Manhattan, Style Proofed, Blogger Edition - Pojemność 11 ml, nr 03S
Manhattan Lollipop & Alpenrock, Limited Edition - Pojemność 11 ml, nr 03.

Colour Chic, Limited Edition - Nr 34
Ladycode by Bell, Full Colour - Pojemność 8g. Cena ok 5 zł. Nie ma numerku ani nazwy. Jest to kolor w odcieniu żółtym, jakiego długo szukałam.
Essie - Pojemność 13,5 ml. Nr 219 / Bikini So Teeny. Wersja lakieru z szerokim pędzelkiem. 
Manhattan, Rock Topia, Limited Edition - Pojemność 11 ml, nr 1. Kolor lakieru mnie powalił. Jest to pomieszanie czerwonego z malinowym. Bardzo go lubię. 


Sally Hansen, Color Quick - Pojemność 4 ml. Kolor: Pink Chrome. Lakier kupiłam przy okazji zakupów z drogerii internetowej. Nie byłam przekonana czy się sprawdzi, ale zaryzykowałam. Kolor jest taki jak na zdjęciu. Na paznokciu wygląda fajnie, łatwo się maluje. Jest to ciekawe rozwiązanie jak gdzieś jadę i nie chce brać lakieru w słoiczku.


Jacy są Wasi lakierowi ulubieńcy na okres letni?

Inez

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz