poniedziałek, 8 września 2014

Japonki PUMA - czy warte są swojej ceny?


   Witajcie :) Nie było mnie długo na blogu, ponieważ w wakacje  rzadko jestem w domu. Obiecuje, że teraz posty będą częściej. Dzisiejszy post poświecę na buty - japonki z firmy PUMA. Pewnie większość stwierdzi, że są ciekawsze tematy. Rozmawiałam z rodziną, ze znajomymi i się okazało, że nie tylko mnie ten temat dotyczy. Ja mam problem z dostaniem klapek, które sa wąskie i mi noga nie wylatuje do przodu. Długo szukałam, a wyjazd się zbliżał. Japonki mnie uwierały i obcierały. W domu mam już dwie pary, w których nie mogę chodzić. Weszliśmy do Go Sportu i zrezygnowana patrzyłam na klapki, wszystkie były na mnie luźne i noga latała. Doszłam na dział gdzie są japonki i jako jedyne te z firmy PUMA mi odpowiadały.

Kupiłam je, ale nie byłam pewna czy ich nie zwrócę. Cena dość wysoka, jak za takiego rodzaju buty 69,99 zł. 


Jednak nie żałuje wydanych pieniędzy. Japonki są bardzo wygodne, chodziłam w nich przez 3 miesiące i jak widać są w stanie idealnym. Przeszły wiele: wędrówki, chodzenie po plaży, po morzu, jeziorach. Wykonanie jest świetne i nie czuć ich na nogach.


Najważniejsze dla mnie było to, że nie obcierały (hura!!). Na zdjęciu chciałam pokazać, jak układa się materiał, który idealnie wchodzi pomiędzy nasze palce. Inne japonki mają w tym miejscu plastykowe łączenie, które dla mnie są nie do przejścia. 

Jeżeli macie problem taki jak ja, z doborem klapek, japonek to polecam wydać trochę więcej na takie obuwie, a nie będziecie żałować. 


Dajcie znać czy tylko ja mam trudności w znalezieniu odpowiedniego obuwia na lato?

Inez






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz