niedziela, 21 września 2014

Zakupy kosmetyczne - sierpień i początek września


   Witajcie. Dzisiaj przychodzę do Was, z moimi zakupami kosmetycznymi zrobionymi w sierpniu i na początku września. Jak mi się coś kończy, to idę do sklepu, kupuję i używam. Niestety często zapominam pokazać moje zdobycze :) Na Instagramie możecie być ze mną na bieżąco :) Mam nadzieję, że te produkty u mnie się sprawdzą i nie wywaliłam pieniędzy w błoto:)

 
Biochemia Urody Serum Oliwkowe RENEW (retinol + soja) - 49,50 zł
Eveline Eyeliner Celebrities - ok. 10 zł
Vichy Normaderm Anti - Age - 86,99 zł
Maybelline Mega Plush Volum’ Express Mascara - 30 zł
Rimmel 60 seconds (203 Lose Your Lingerie - 10,99 zł
Eveline Art Scenic, Korektor w płynie 2 w 1 - 12 zł

Czy używałyście któryś z tych produktów? 
Sprawdzają się u Was? 

Inez

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz