niedziela, 12 października 2014

Eye Studio Lasting Drama, Gel Eyeliner 24H - Maybelline


   Witajcie :) Dzisiaj przychodzę z postem, który nie ukrywam, będzie pozytywny. Eyeliner w żelu, od Maybelline kupiłam, po wielu pozytywnych opiniach w internecie.

Opis producenta:
- 24h trwałość
- Formuła żelu
- Intensywny kolor
- Z profesjonalnym pędzelkiem
- Łatwa aplikacja w 1 kroku (cienka lub gruba linia)
Dbanie o produkt:
- Po każdym użyciu zamknąć słoiczek
- Po użyciu czyścić pędzelek chusteczką
- Używać płynu do demakijażu oczu
Testowany pod kontrolą dermatologiczną i oftalmologiczną. Odpowiedni do oczu wrażliwych i dla osób noszących szkła kontaktowe.

Eyeliner znajduje się w małym, uroczym, szklanym słoiczku. Konsystencja produktu jak sama nazwa mówi jest żelowa.


Do Eyelinera dodany mamy pędzelek, którym bardzo dobrze nakłada mi się produkt.  Eyeliner jest bardzo wydajny. Kolor jest czarno - czarny :) Eyeliner nie rozmazuje się i trzyma się u mnie na oczach przez cały dzień. Kosmetyk mnie nie uczula i nie podrażnia.


Nie jestem mistrzem kresek, a używając tego zestawu nie mam problemu z ich narysowaniu . Mała ilość produktu wystarcza mi, na narysowanie 2 kresek. 

Cena: ok 27 zł / 3g

 Bardzo lubię ten produkt i jak mi się skończy lub wyschnie, to na 100% kupię go, po raz kolejny. 


Dajcie znać czy go używacie, lubicie i jak się u Was sprawdza?

Inez 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz