środa, 15 października 2014

TAG : Perfekcyjna Pani Domu


   Witajcie. Dzisiaj post, który krąży po świecie YouTube, od jakiegoś czasu. Spodobał mi się i postanowiłam zrobić go, w formie pisemnej :) Dowiecie się co lubię robić w domu, a co robię niechętnie. Zaczynamy:

1) Dwa obowiązki domowe, które lubisz robić w domu. 
Mycie podłogi. Uwielbiam zapach czystych podłóg.
Lubie robić pranie.
 

2) Dwa obowiązki domowe, których nie lubisz robić w domu.
 prasowanie, mycie lodówki

 Nie lubię prasować, myć lodówki i myć tłustych naczyń.

3) Czy lubisz gotować? Jeśli tak to jaka jest Twoja popisowa potrawa? 
Gotowanie nie jest moją miłością. Gotuję, bo muszę. Jeść musimy. Nachodzą mnie czasem takie dni,w które mam ochotę ugotować coś specjalnego, co zajmuje więcej czasu. 
Smaczne wychodzą mi: zapiekanki makaronowe, fasolka po bretońsku, kapusta z grochem, gulasz, zupa pomidorowa.

4) Podziel się dwoma trikami a'la Perfekcyjna Pani Domu 
Nie będzie to nic odkrywczego :)
Pierwszym jest taki, że u mnie w domu jest mało bibelotów na wierzchu, sporo rzeczy mam pochowane w pudełka. Nawet w szafkach, szufladach mam pojemniki, pudełeczka -to sprawia, że sprzątanie idzie mi migiem.
Drugim "trikiem" jest: jak skończą mi się  prać rzeczy, to je od razu wyjmuję, strzepuję i wieszam naciągając wszystkie końce. Jak rzeczy już wyschną to prasowanie idzie, w tedy dużo szybciej :)
Trzeci "trik": podczas rozbijania mięsa (np. na kotlety) kładę folię spożywczą, żeby części mięsa itp, nie chlapały mi dookoła miejsca pracy :)

5) Wymień dwóch ulubieńców domu
 Pralka, zmywarka.


6) Mieszkanie czy dom?
 Obecnie mieszkam w mieszkaniu, ale marzy mi się domek.


7) Kto prowadzi budżet domowy?
 Ja z mężem.


8) Pedantka czy bałaganiarz? 
Nie jestem ani przesadną pedantką, ani bałaganiarą. Jakbym musiała coś wybrać, to bardziej pasuje mi opcja pedantki. Lubię porządek w domu.

9) Jak wyglądałby Twój wymarzony dom? 
Byłby to nieduży domek. Jasny w kolorystyce, duże okna, piękny taras. Ogródek z miejscem do odpoczynku, grilla.

10) Tradycja wyniesiona z domu, którą praktykujesz do dziś?
Sprzątanie co tydzień, takie "gruntowniejsze". 
W moim domu rodzinnym, przeważnie odkurzał - tata lub brat. U mnie w domu,  przeważnie odkurza - mój mąż :D


Napiszcie Wasze odpowiedzi na te pytania, chętnie dowiem się co Wy lubicie robić w domu, a co robicie niechętnie :) 

Inez 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz