środa, 12 listopada 2014

Be Beauty Face Expertiv - delikatny żel-krem łagodzący do mycia twarzy


  Witajcie. Mało mam kosmetyków kolorowych i pielęgnacyjnych ze sklepu "Biedronka". Seria produktów do twarzy mnie zaciekawiła, po wielu pozytywnych opiniach na blogach i na You Tube. W kwietniu pisałam post o płynie micelarnym do demakijażu i tonizacji twarzy i oczu z Be Beauty (klik), który u mnie się sprawdził. Postanowiłam wypróbować z tej samej firmy delikatny żel-krem łagodzący do mycia twarzy dla skóry suchej i wrażliwej. 
Opis producenta:
Łagodnie oczyszcza skórę twarzy i oczu z makijażu i zanieczyszczeń, nie powodując wysuszenia. Delikatna formuła żelu koi podrażnienia i pozostawia uczucie komfortu. Wyciąg z owocu noni działa na skórę antyoksydacyjnie i odżywczo, dodaje energii oraz wspomaga jej naturalną ochronę. Zawarta w żelu gliceryna utrzymuje optymalny poziom nawilżenia. Skóra po użyciu żelu jest oczyszczona, nawilżona i ukojona. 

Wyciąg z owocu noni jest bogatym źródłem przeciwutleniaczy, które przeciwdziałają wolnorodnikowym uszkodzeniom skóry, działa odżywczo, ochronnie i łagodzi podrażnienia.

0 % alergenów
przebadany dermatologicznie 
produkt hipoalergiczny

Sposób użycia:
Niewielką ilość żelu rozprowadź kolistymi ruchami na powierzchni twarzy. Następnie dokładnie spłucz wodą. Stosuj codziennie rano i wieczorem.

Cena: ok 5 zł/ 150 ml

 Moja opinia:
Żel - krem do mycia twarzy, jest w wygodnej do korzystania tubce. Konsystencja nie jest za rzadka, ani za gęsta. Produkt jak dla mnie ma przyjemny odświeżający i ładny zapach kwiatów. Jest bardzo wydajny, niewielka ilość wystarcza mi na całą twarz i szyję. Kosmetyk jest łatwo dostępny i za niską cenę. Co prawda produkt jest do cery suchej i wrażliwej, ale przy mojej cerze mieszanej, równie dobrze się sprawdza. Nie podrażnił mnie, ani nie uczulił, nie powodował powstawania "niespodzianek" na twarzy. Żel - krem do  mycia twarzy przez dłuższy czas stosowałam rano i wieczorem. Po jakimś czasie, wieczorem miałam wrażenie, że  mam twarz, jakby niedomytą. Jak dla mnie,  po całym dniu w makijażu jest za lekki. Rano sprawdza się świetnie: pobudza, zapach powoduje dobry nastrój, skóra wygląda świeżo i ładnie. Podsumowując to POLECAM i myślę, że będę do niego wracać.

Dajcie znać czy lubicie ten produkt? 

Inez












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz