środa, 31 grudnia 2014

Życzenia Noworoczne 



Witajcie :) 

Dzisiaj jest ostatni dzień 2014 roku. Będzie troche prywaty :) Ten rok nie był dla mnie łatwy i przyjemny. Było wiele trudnych sytuacji, bardzo dużo chorowałam ( czasami bardzo poważnie ), niestety pożegnałam parę osób z mojej rodziny i byłam z  dzieckiem w szpitalu. Mimo wszystko nie poddawałam się, starałam się nie tracić dobrego humoru, nie załamywać. Rok 20014 był dla mnie również ważnym i wzruszającym rokiem, ponieważ skończyłam 30 lat, starsza córka kończyła przedszkole, a od września poszła do 1 klasy, a młodsza zaczęła uczęszczać do przedszkola. 

W Nowym Roku 2015 życzę Wam i sobie: spokoju, zdrowia, spełnienia marzeń tych dużych i małych, aby omijały Nas sytuacje trudne, smutne, żeby wokół nas byli ludzie, którzy życzą nam tylko dobrze, wspierają nas no ii żeby był lepszy od mijającego :) 

  WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO W NOWYM ROKU 2015


Inez

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz