niedziela, 18 stycznia 2015

Serum oliwkowe RENEW (retinol + HA + soja) - Biochemia Urody


   
   Witajcie :) W sierpniu szukałam dobrego serum do twarzy (na noc), które będzie odpowiednie do skóry mieszanej z trądzikiem i takie, które będzie przeciwzmarszczkowe. Po przeczytaniu wielu recenzji skusiłam się na zakup produktu w sklepie Biochemia Urody

W zestawie do samodzielnego zrobienia  serum, znajdowało się: Mleczko oliwkowe, Retinol, Potrójny żel hialuronowy 1,5%, Niacynamid, Kwas hialuronowy ULMW EKO, Izoflawony sojowe.




Dołączona jest również pusta butelka z ciemnego szkła z pipetką, plastikowa bagietka i etykietka na gotowy produkt.


Cena: 49,50 zł / ok.40 ml

 Opis producenta:
"Serum po wykonaniu ma postać lekkiej emulsji i stanowi opcję preparatu na bazie retinolu odpowiedniego dla osób o cerze tłustej i trądzikowej, które nie tolerują oleistych i kremowych konsystencji. Serum jest również polecane dla każdej cery, dla osób, które preferują lekkie, płynne konsystencje.
Oprócz retinolu, zestaw zawiera składniki, które jednocześnie działają przeciwzmarszczkowo, ujędrniająco, wygładzająco, antyoksydacyjnie oraz regulująco na cerę przetłuszczającą się - witaminę B3 (niacynamid), izoflawony sojowe (zamknięte w liposomach) i ekstrakt z liści drzewa oliwkowego. Dodatkowo zestaw został wzbogacony kompletem dwóch typów kwasu hialuronowego o intensywnym działaniu nawilżającym, w tym kwasem hialuronowym o ultra niskiej wielkości cząsteczek, który wnikając głęboko w skórę, wypełnia zmarszczki od wewnątrz.
» Serum wykazuje szerokie spektrum działania, nie ograniczające się wyłącznie do zmarszczek. W miarę regularnego stosowania zapobiega i zmniejsza pojawiające się oznaki starzenia skóry spowodowane zarówno czynnikami zewnętrznymi, jak i mijającym czasem oraz poprawia stan cery skłonnej do przetłuszczania, rozjaśnia i redukuje ślady potrądzikowe i brązowe przebarwienia. » Jest to zestaw stworzony z myślą o cerze dojrzałej, która nadal boryka się z okresowymi zmianami trądzikowymi i przetłuszczaniem. » Składniki zestawu wygładzają i poprawiają strukturę skóry, wyczuwalnie zwiększają stopień nawilżenia skóry. » Zwiększają gęstość skóry oraz produkcję kolagenu i kwasu hialuronowego w głębszych warstwach skóry. Skóra staje się wyraźnie jędrniejsza, pełniejsza i bardziej elastyczna. Poprawiają się rysy twarzy i jej kontur. » Przy regularnym zastosowaniu mogą redukować zarówno długość i głębokość zmarszczek twarzy i okolic oczu. » Wpływają na zwężenie porów skóry, które z wiekiem stają się bardziej widoczne. » Rozjaśniają przebarwienia, zarówno brązowe plamy posłoneczne, jak i przebarwienia pozapalne. » Działają antyoksydacyjnie, zwalczając wolne rodniki i objawy posłonecznego starzenia skóry. » Uzupełniają niedobory witaminy A, której ilość w skórze drastycznie spada pod wpływem promieniowania słonecznego. » Redukują podrażnienia, łagodzą i przyśpieszają proces gojenia. » Zmniejszają przetłuszczanie, regulują działanie gruczołów łojowych oraz działają antybakteryjnie. » Izoflawony sojowe mogą wspomóc redukcję niechcianego owłosienia twarzy, zwłaszcza nad górną wargą i na podbródku, które pojawiają się u kobiet w okresie menopauzy. » W celu uzyskania najlepszych efektów, zalecane jest minimum 6 miesięcy kuracji."

Moja opinia:
Przygotowanie samemu tego serum, jest bardzo proste, nie stworzyło mi żadnego problemu. Wygląd opakowania nie przypomina ani trochę kosmetyków z drogerii czy aptek. Dla mnie najbardziej liczy się  to, czy  dany produkt działa. Zapach serum był wyczuwalny i niestety śmierdział, ale nie na tyle, żebym przestała je stosować. Serum faktycznie jest lekkie i ma lekko płynną konsystencję. Pipetka z buteleczki, bez żadnego problemu nabiera produkt. Kosmetyk stosowałam ok. 5 miesięcy. Po nałożeniu na twarz nie czułam żadnego pieczenia, ale skóra była lekko czerwona przez jakiś czas. Nie zauważyłam spłycenia się zmarszczek czy pozbycia się ich w ogóle. Zmniejszenia porów również, nie zauważyłam. Skóra twarzy  stała się u mnie jaśniejsza, wygląda na promienną, trądzik i grudki mi poznikały. Osoby z otoczenia zauważyły poprawę mojej cery, dostawałam komplementy nawet po nieprzespanej nocy. 
Serum nie należy do najtańszych, ale ja bardzo POLECAM i sama do niego wrócę na jesień. 

Dajcie znać czy używałyście tego produktu? Czy u Was się sprawdził? 

Inez

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz