środa, 22 kwietnia 2015

Denko #1 - pielęgnacja ciała + płyn do soczewek


   Witajcie :) Dzisiaj po raz pierwszy na moim blogu będzie o kosmetykach, które zużyłam w ostatnim czasie. Wiele pustych opakowań wyrzuciłam do śmieci, ponieważ nie jest przyzwyczajona do ich odkładania :) Ale coś się uchowało. Zapraszam do mojej opinii na temat zużytych produktów.


Jako pierwsze będą:

Yves Rocher - Mleczko nawilżająco - ujędrniające 2w1 z wyciągiem z wąkrotki azjatyckiej. Szczerze przyznam, że nie wiem ja działa na ujędrnienie, ponieważ nie stosowałam go regularnie. Mleczko nawilżało skórę, ale zapach kosmetyku mnie bardzo drażnił. Cieszę się, że w końcu go zużyłam i ponownie już nie wrócę do niego.
Ziaja - Szampon intensywna odbudowa do włosów zniszczonych. Ten produkt u mnie się kompletnie nie sprawdził, cieszę się, że już się skończył. Nie poprawił wyglądu moich włosów, po umyciu włosy były szorstkie, ciężko się rozczesywały. Obciążył mi włosy. Głowa mnie swędziała. Jestem na nie.


Eveline Cosmetics -  Nawilżający scrub -masaż  pod prysznic, antycellulitowy, slim extrame 3D. Po zrobieniu peelingu skóra u mnie była gładka, nawilżona. Na cellulit raczej nie zadziałał. Zapach przyjemny. Polecam.
Gillette - Satin Care, żel do golenia z aloesem. Zapach żelu był przyjemny, golenie nie sprawiało żadnego problemu, mnie nie podrażnił. Skóra po goleniu była nawilżona i przyjemna w dotyku. Polecam.


ZiajaRebuild odbudowa skóry, Serum drenujące "reduktor cellulitu". Moja opinia na temat tego produktu jest tutaj
 

Bauch & Lomb -Renu Multi Plus. Tego płynu używałam od paru lat i byłam z niego zadowolona. Polecam.


Dajcie znać czy używaliście powyższych produktów?


Inez


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz