poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Softlips, balsam do ust 5 w 1 - Perfecta



    Witajcie :) Na rynku mamy pełno balsamów, pomadek, masełek do ust. Nie wszystkie się u mnie sprawdzają. Dzisiaj napiszę, co myślę o balsamie do ust 5 w 1 od firmy Perfecta. Zamówiłam go w ciemno z jakiegoś sklepu internetowego, posiadam go o zapachu waniliowym. Czy się u mnie sprawdził?


Produkt przychodzi opakowany tak, aby nikt nie miał możliwości z niego wcześniej skorzystać. Jak dla mnie jest to oczywiście na plus.

Od producenta:

A tak wygląda po wyciągnięciu z opakowania:


Skład:


Cena: 14,99 zł / 6,5g
 
Moja opinia:
Balsam zauroczył mnie opakowaniem, jest przeźroczyste, wg mnie bardzo urocze, łatwo się otwiera i zamyka. Smarowanie ust jest proste i higieniczne. Po nałożeniu czuć delikatne mrowienie i chłodzenie. Mi osobiście to nie przeszkadza. Plusem jest to, że posiada SPF 15. Nawilża mi usta, ale niestety nie odżywia i nie regeneruje. 
Jak nie macie większych problemów z ustami to polecam softlips od Perfecta, ale jeżeli macie usta popękane i wysuszone to raczej ten balsam sobie z nimi nie poradzi.

Dajcie znać czy używaliście tego produktu?

Inez

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz